Matematyka - Podwodny Świat kl. 3-4

Matematyka - Podwodny Świat kl. 3-4

Matematyka - Podwodny Świat kl. 3-4; gra edukacyjna; wersja jednostanowiskowa

Program eduROM edukacyjna gra matematyczna Podwodny Świat został wpisany na listę środków dydaktycznych zalecanych przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu pod numerem: 1624/2004.

Dawno temu, podczas strasznego sztormu, zatonęło sześć galeonów przewożących tajemniczy skarb indiański. Twoje dziecko może spróbować go odnaleźć, posługując się wskazówkami pozostawionymi przez biskupa uratowanego z katastrofy. Podczas rozwiązywania tej zagadki musi się wykazać zręcznością, umiejętnością analizowania, syntetyzowania, szeregowania i wnioskowania matematycznego.

ARYTMETYKA
Podczas pracy z programem Twoje dziecko stopniowo nabędzie biegłości w dodawaniu liczb z zakresu 1-10 000, w stosowaniu algorytmów tych działań, coraz sprawniej będzie określać połówki i ćwiartki liczb, a także je zapisywać. Pozna również sposoby rozwiązywania zadań z treścią i zadań z jedną niewiadomą.

MIERZENIE
W trakcie gry dziecko napotka ćwiczenia związane z określaniem czasu kalendarzowego, zegarowego jego cyklicznością i upływem, mierzeniem długości, ważeniem oraz określaniem pojemności. Pozna jednostki miar oraz ćwiczyć będzie dokonywanie pomiarów i zapisywanie ich wyników.

FIGURY GEOMETRYCZNE
Ćwiczenia zawarte w programie pogłębiają znajomość figur płaskich i przestrzennych. Przygotowują do rozwiązywania zadań dotyczących obliczania powierzchni tych figur oraz wprowadzają pojęcie centymetra kwadratowego.

OBLICZANIA PIENIĘŻNE
Gra zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętność dokonywania obliczeń pieniężnych, rozwiązywania zadań typu cena - ilość - wartość, kształtujących pojęcie pieniądza w aspekcie miarowym.

GŁÓWNE CECHY PROGRAMU:

  • setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych;
  • możliwość śledzenia postępów w nauce:
    • rejestr wyników,
    • tablica rekordzistów;
  • zabawy ćwiczące spostrzegawczość;
  • stopniowalny poziom trudności zadań;
  • pomoc w formie dźwiękowej;
  • wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji.

ZAWARTOŚĆ PROGRAMU:

  • działania liczbowe w zakresie 1-10 000;
  • obliczanie ułamka liczby całkowitej, określanie połówek i ćwiartek;
  • podzielność jednej liczby naturalnej przez drugą;
  • zadania z treścią;
  • obliczanie nieznanego składnika sumy;
  • rozkład sumy na określoną liczbę składników;
  • obliczanie pól powierzchni
  • NR katalogowy: PPM-MATPS34
  • Cena brutto PLN: 69,57
Koszyk

GALERIA

PPm-MATPS34